Informace k nákupu
Proč nakupovat právě u nás?
-
Veškeré zboží máme v dostatečném množství připraveno k okamžitému odeslání.
-
Námi dodávané zboží pochází z oficiální české distribuce, nehrozí problém s případnou reklamací.
-
Doživotní záruka na hrnce, pánve a sady nádobí.
-
Objednávka netrvá více než pár minut.
-
Zboží Vám doručíme až domů nejpozději do 48 hodin. Více než 1000 odběrných míst po celé ČR.
-
U objednávek nad 4000 Kč za Vás rádi zaplatíme dopravu.
-
Výhodné dárkové poukazy a svatební listy.
-
Na telefonu 702340000, emailu info@stein.cz i webchatu jsme během celého pracovního dne ochotně k dispozici pro případné dotazy.
DOPRAVA ZBOŽÍ
-
Objednávky po ČR zasíláme kurýrem PPL na Vámi uvedenou adresu, doručení probíhá během pracovních hodin, dodání je samozřejmě možné i k Vám do zaměstnání.
-
Objednávky na Slovensko jsou expedovány kurýrem PPL ve spolupráci DHL. Počítejte s dodáním 2-3 pracovní dny.
-
Objednávky přijaté v pracovní dny do 15:00 expedujeme týž den.
-
Cena dopravného po ČR je 89,-Kč, objednávky nad 4000,-Kč odesíláme na Naše náklady.
-
Cena dopravného na Slovensko je 230,-Kč, objednávky nad 7000,-Kč odesíláme na Naše náklady.
PLATBY ZA ZBOŽÍ
-
Nejčastější metodou platby je dobírka za 40,-Kč.
-
Zaplatit lze převodem z účtu, tato metoda není zpoplatněna. Po přijetí objednávky Vám zašleme zálohovou fakturu, kterou je třeba uhradit převodem z Vašeho účtu. Zboží bude expedováno až po připsání platby na Náš účet. Počítejte tedy se zdržením 1 den. Náš účet : 115-1006210257/0100
-
Nejjednodušší je platba PayPal, je navíc zcela zdarma. Zboží zaplacené PayPal expedujeme ihned.
-
Platba i-platba Cofidis. Udělejte si radost a pořiďte si nové vybavení kuchyně pohodlně online na splátky.
DÁRKOVÉ POUKAZY
Dárkový poukaz Vám bude zaslán poštou na Vámi uvedenou adresu na dobírku. Pokud chcete dárkový poukaz zaslat rovnou obdarovanému, je třeba jej zaplatit předem abychom již nemuseli požadovat platbu dobírkou.
ZMĚNA V OBJEDNÁVCE
Pokud by se Vám hodilo změnit zboží v objednávce, nebo typ platby. Požadujete-li třeba z důvodu služební cesty změnit adresu či datum doručení. Napište nám, nebo zavolejte. Dokud není objednávka předána kurýrní službě, je velice snadné cokoli změnit. Rádi to pro Vás uděláme.
REKLAMACE a garance vrácení zboží do 14 dnů
Občas se může stát, že je zboží poškozené, nebo s ním nejste z nějakého důvodu spokojeni a chcete jej vrátit. Chápeme, že je to pro Vás nepříjemnost. Samozřejmě se to rádi pokusíme napravit, rozlišujeme následující důvody:
-
REKLAMACE DODÁNÍ- bylo Vám dodáno poškozené zboží nebo jiné než jste si objednali.
- REKLAMACE - dodali jsme Vám zboží, které podle Vás vykazuje nějaké výrobní vady.
-
VRÁCENÍ ZBOŽÍ - chcete zboží z libovolného důvodu vrátit (třeba se Vám ve skutečnosti nelíbí).
REKLAMACE DODÁNÍ: Doporučujeme, abyste zboží ihned po dodání zkontrolovali, zdali je vše v pořádku. Pokud ne, ihned Nás kontaktujte (do dvou pracovních dní po doručení zboží, nejlépe emailem), uveďte číslo Vaší objednávky a popis či foto závady. Zboží neodesílejte a vyčkejte až Vás bude kontaktovat kurýrní služba, která zásilku doručovala. Ihned, jak to bude možné Vám zašleme nový kus.
REKLAMACE: Pokud se v průběhu používání vyskytne na zboží vada, kterou považujete za výrobní, kontaktujte nás. Rádi zašleme potřebné informace a postupy. Reklamovat nelze opotřebení způsobené používáním výrobku. Reklamační formulář je ke stažení zde ve formátu WORD nebo PDF.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ: Chcete objednané zboží vrátit? Do 14 dnů od převzetí jej rádi vezmeme zpět. Je třeba Nás o tom, ale předem informovat. K co nejrychlejšímu vyřízení je zde ke stažení formulář ve formátu WORD nebo PDF, který je třeba vyplnit a zaslat emailem na Naši adresu. Ihned poté můžete zaslat na naši adresu objednané zboží. Prosíme Vás, nezasílejte zboží zpět na dobírku, takové nemůže být přijato. Zboží musí být samozřejmě kompletní, nepoškozené, nepoužité a v originálním obalu.